I Jammerbugt Kommune er der gang i udviklingen i både erhverv og bosætning. Derfor søger vi nu en ny erfaren kollega som kan være med til at løse administrative opgaver i faggrupperne BYG og Plan. Stillingen er normeret til 37 timer ugentlig, og ønskes besat snarest muligt.
Arbejdsstedet er Vækst- og Udviklingsforvaltningen i Pandrup.
Dine primære opgaver bliver ajourføring af BBR, medvirke ved aktindsigter, understøtte udsendelse af lokalplaner, filarkivet, hjemmeside, adresseadministration mv.
Hvem er du
- Du har en uddannelsesmæssig baggrund som kontorassistent.
- Har stor erfaring med BBR og grundlæggende forvaltningsretlige principper.
- Har erfaring med at arbejde i politisk styrede organisationer.
- Har gode evner for kommunikation, både i skrift og tale.
- Har evnen og viljen til at samarbejde med, og servicere flere interessenter, herunder borgere, virksomheder, myndigheder og internt i organisationen, så der skabes helhedsløsninger.
- Ønsker at være en del af et team med fælles ansvar for opgaveløsningen.
Faggruppe Byg
Du vil blive en del af Faggruppe Byg, som varetager opgaver inden for byggesagsbehandling, BBR, ejendomsskat og øvrig administration. Teamet består af 11 medarbejdere, inkl. den nyoprettede stilling og fungerer med et stærkt fagligt miljø, og et godt kollegialt sammenhold. Du vil indgå i en gruppe med 4 andre administrative medarbejdere.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fået hos Plan- og Miljøchef Gitte Clausen telefon 72 57 76 21, eller afdelingsleder Kell Agerbo telefon 72 57 76 41, kag@jammerbugt.dk.
Ansøgningen
Skal være Jammerbugt Kommune i hænde senest den 12. april 2019 og sendes elektronisk.
Kilde: Jammerbugt Kommune