Skolesekretær til Saltum skole
På Saltum skole har vi børn lige fra vuggestuealderen til 9. klasse, og vi synes selv, at vi har virkelig fine faciliteter med nyrenoveret skoledel.
Vi har vuggestue, børnehave, skole og SFO i Saltum samt vuggestue og børnehave i Vester Hjermitslev. Der går ca. 180 børn på skolen og ca. 50 børn i vuggestue/børnehave. I alt er vi godt 30 ansatte.
Hverdagen hos os byder på meget varierede dage med mange spændende og ind imellem udfordrende opgaver, så der er brug for at vores nye sekretær kan levere høj kvalitet i opgaveløsningen samtidig med, at overblikket bevares. Det er vigtigt for os, at vores nye sekretær har flair for tal og budgetter, men der er også brug for, at vores nye sekretær mestrer det åbne samarbejde, er selvstændig og imødekommende samt møder med overskud og godt humør.
Arbejdsopgaverne vil blandt andet være
- Regnskab og bogføring
- Budgetopfølgninger
- Løn-, elev- og personaleadministration
- Administration af kommunikationsplatformen AULA
- Lokaleadministration – herunder udlejning af hal
- Ad hoc sekretæropgaver
- Dagligt samarbejde med skolens ledelse og det øvrige personale
Du kan selv få indflydelse på placering af arbejdstiden (dog indenfor skolens normale åbningstid fra kl. 8-14).
Du kan få yderligere oplysninger ved at ringe til konstitueret skoleleder Søren Jeppesen på tlf. 41 91 31 42.
Ansøgningsfristen er søndag 2. august, og vi holder ansættelsessamtaler i uge 32.
Der vil blive indhentet børneattest.
Løn– og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.