Hvad end begrebet interim bogholder er fremmed for dig eller ej, ved du næppe helt konkret hvad en sådan person kan hjælpe med. Det er især i forhold til virksomheder og regnskabsafdelingen hvor disse er i hovedsæde, og det kan du læse meget mere om her!
Generelt om dem
En interim bogholder fungerer som all-round problemløser når det kommer til økonomi og regnskab. Der er ikke de opgaver, en interim bogholder ikke kan løse på det felt. De har stor erfaring indenfor systemer såsom c%, SAP, e-conomic, Navision og mange flere, der alle sammen i et vist omfang har noget at gøre med den økonomiske styring og drift i en virksomhed. Hvis du allerede nu, synes det lyder som en løsning for dig og din virksomhed, så find Interim controller ved at klikke her. Fordelen, ved at leje en interim bogholder ind i virksomheden, er at aftalen er yderst fleksibel og tilpasselig. Du betaler kun for de timer ofr bogholderen faktisk er hos dig, så på den måde er det fuldkommen op til dig, hvor meget hjælp du ønsker at hente ind udefra, og dermed også hvor mange penge du vil bruge på det!
Hvad gør de?
En interim bogholder vil indgå som en fast del af jeres team i virksomheden. Der er altså ikke tale om dem og jer – kun jer, samlet alle sammen. Når det er lagt på plads, siger det hurtigt derefter sig selv, at det er den interime bogholder, der kommer til at stå for at løse opgaverne i hele perioden, hvor vedkommende er lejet ind. Finder du undervejs ud af, at du har brug for mere eller mindre hjælp, kan du ændre aftalen derefter! Bogholderne du kan leje ind kender alle love og regulationer for økonomi og regnskab, og derfor kan de nemt varetager opgaver som årsafslutning, bogføring, fakturering og lønbogholderi.